Η ομάδα του thewinezoo.gr διατηρεί όλα τα εμπορευόμενα προϊόντα του σε ειδικά φυλαγμένους χώρους, σε άριστες συνθήκες υγρασίας και θερμοκρασίας, τηρώντας τις πιο αυστηρές προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης. Επιπλέον, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παραλάβετε τα προϊόντα σας σε άρτια κατάσταση.

Τα προϊόντα που διαθέτει το thewinezoo.gr έχουν επιλεγεί και ελεγχθεί προσεκτικά από ειδικούς συνεργάτες μας.

Στην περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει ένα προϊόν θα πρέπει να γνωρίζει ότι:

-Εν πρώτοις πρέπει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα thewinezoo.gr  συμπληρώνοντας και υποβάλλοντας τη φόρμα επικοινωνίας και να αναφέρει τους λόγους που επιθυμεί να επιστραφεί το προϊόν. Η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει δεκτή μόνο εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής και το προϊόν βρίσκεται στην αρχική άρτια κατάσταση του και δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία του. Επιπλέον ο πελάτης υποχρεούται να συμπεριλάβει όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από το ηλεκτρονικό κατάστημα Τhe Wine Zoo.

Επισημαίνεται ότι τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος, που προορίζεται για επιστροφή, επιβαρύνουν τον πελάτη.

- Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να ακυρώσει την παραγγελία μόνο εφόσον ενημερώσει την εταιρεία, μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας, εντός μιας ώρας από τη στιγμή υποβολής της παραγγελίας.

- Παρά την τήρηση όλων των αυστηρών προδιαγραφών παραγωγής και φύλαξης των προϊόντων, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες το προϊόν λαμβάνεται από τον πελάτη αλλοιωμένο. Το thewinezoo.gr  δέχεται να επιστραφεί το προϊόν εφόσον έχει διαπιστωθεί ότι είναι αλλοιωμένο (πχ. «φελωμένο») και ο πελάτης έχει πληροφορήσει το thewinezoo.gr  εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία λήψης του προϊόντος. Η ενημέρωση του thewinezoo.gr  πρέπει να πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά (στη φόρμα Επικοινωνία) και να αναφερθεί ότι το προϊόν είναι αλλοιωμένο ή προβληματικό.

Μετά τη λήψη του προϊόντος από το thewinezoo.gr  υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό εντός 15 ημερών. Συνιστάται κατά την αναφορά του προβλήματος να δηλώσει ο πελάτης αν επιθυμεί αντικατάσταση του προϊόντος ή πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Επισημαίνεται ότι τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη και κατατίθενται στον τραπεζικό του λογαριασμό εφόσον διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι πράγματι προβληματικό και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. 

- Αν η παραγγελία του πελάτη αφίχθηκε κατεστραμμένη από την μεταφορά (πχ. σπασμένη φιάλη), ο πελάτης οφείλει να μην την αποδεχθεί ή να το επισημάνει στον υπαλληλο της μεταφορικής ή ταχυμεταφορικής πριν υπογράψει την παραλαβή της. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το thewinezoo.gr για να διευθετηθεί το ζήτημα (επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση).

Loading...