Είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού για να αγοράσω προϊόντα από το www.thewinezoo.gr;

Όχι, αλλά η δημιουργία λογαριασμού προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως:

- Δεν θα χρειαστεί να συμπληρώσετε ξανά τα προσωπικά στοιχεία σας κατά την υποβολή μιας παραγγελίας στο μέλλον.

- Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της τρέχουσας Παραγγελίας σας, να παρακολουθήσετε προηγούμενες, και εφόσον το επιθυμείτε, να πραγματοποιήσετε Επαναπαραγγελία.

- Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις Αξιολογήσεις που έχετε κάνει στα προϊόντα του thewinezoo.gr καθώς και τη λίστα με τα Επιθυμητά σας προϊόντα (Wishlist).

- Μπορείτε να ενημερώνεστε πρώτοι για τις προσφορές και όλα τα νέα του thewinezoo.gr, εφ’ όσον έχετε επιλέξει να λαμβάνετε το Δελτίο Νέων.
- Τέλος, θα μπορείτε να κάνει αλλαγές στις πληροφορίες του Λογαριασμού, στον κωδικό πρόσβασης καθώς και να αποθηκεύσετε περισσότερες από μία διευθύνσεις 

 Με αυτό τον τρόπο, κάθε επίσκεψη στο thewinezoo.gr γίνεται πιο εύκολη, άμεση και προσωπική!


Ποια είναι η διαδικασία δημιουργίας Λογαριασμού;

Κατευθυνθείτε στο επάνω αριστερό μέρος της αρχικής σελίδας και πατήστε το κουμπί «Γίνετε μέλη / Είσοδος».

Στη νέα σελίδα όπου θα μεταβείτε, αν δεν είστε ήδη μέλη, πατήστε την επιλογή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ και στη συνέχεια συμπληρώστε το όνομα, το επίθετό σας, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) καθώς και έναν κωδικό της επιλογής σας.

Στην ίδια σελίδα μπορείτε να Εγγραφείτε στο Δελτίο Νέων, αν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση από το thewinezoo.gr με όλες προσφορές μας.

Στη συνέχεια θα πατήσετε το πλήκτρο «Υποβολή».

Τέλος θα πρέπει να συνδεθείτε στο email σας (αυτό που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας), να ανοίξετε το μήνυμα που απεστάλη από την ηλεκτρονική διεύθυνση SALES info@thewinezoo.gr και να ελέγξετε τα στοιχεία σας.

Πλέον όταν θα συνδέεστε στο The Wine Zoo, θα πλοηγήστε στις σελίδες ως εγγεγραμμένος πελάτης.


Aν ξεχάσω τις πληροφορίες εισόδου στον Λογαριασμό μου;

Για να «συνδεθείτε» με τον Λογαριασμό σας θα πρέπει να εισάγετε το email σας και τον Κωδικό σας. Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, θα πρέπει ακολουθήσετε την διαδικασία Ανάκτησης Κωδικού:

  • Επιλέξτε τον σύνδεσμο «Είσοδος» στο επάνω αριστερό μέρος της αρχικής σελίδας. Στη σελίδα εισαγωγής στοιχείων που θα εμφανιστεί, επιλέξτε «Ξεχάσατε Τον Κωδικό Σας;».
  • Στην σελίδα που θα ανοίξει, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το email σας.
  • Στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο «Υποβολή».
  • Στη διεύθυνση email που δώσατε, θα σας σταλεί ο νέος σας κωδικός, με τον οποίο θα έχετε πλέον πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού σας.

Αφού συνδεθείτε με τον Λογαριασμό σας, μπορείτε να αλλάξετε τον Κωδικό που σας αποστείλαμε με κάποιον άλλο της αρεσκείας σας.


Αν θέλω να σταματήσω να δέχομαι το Δελτίο Νέων του The Wine Zoo και τις προσφορές προϊόντων;

Μεταβείτε στον Πίνακα Ελέγχου του Λογαριασμού σας, και επιλέξτε «Δελτίο Νέων», «Επεξεργασία»

Διαγράψτε την επιλογή (τσεκάρισμα) από το Δελτίο Νέων που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε. Με αυτό τον τρόπο, θα πάψετε να λαμβάνετε τις προσφορές μας.


Πώς παραγγέλνω προϊόντα από το thewinezoo.gr;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω αναζήτησης ή από τις θεματικές σελίδες. Κάντε κλικ στην επιλογή «Αγορά» του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και αυτό θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό «Kαλάθι Aγορών» σας.

Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές σας, κάνετε κλικ στην επιλογή «Συνέχεια Αγορών». Τα προϊόντα που έχετε επιλέξει θα παραμείνουν στο Καλάθι Αγορών, και εσείς μπορείτε να συνεχίστε τις αγορές σας με την προσθήκη επιπλέον προϊόντων στο Καλάθι σας.

Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας κάντε κλικ στην επιλογή «Καλάθι Αγορών» και κατόπιν επιλέγετε "Συνέχεια" στο κουμπί "Ολοκλήρωση". Στη νέα σελίδα που ανοίγει μπορείτε:

Αν διαθέτετε εκπτωτικό κουπόνι να εισάγετε τον αριθμό του στο αντίστοιχο πεδίο

Αν έχετε ήδη λογαριασμό ως εγγεγραμμένος πελάτης, να το δηλώσετε.

Αν δεν είστε εγγεγραμμένος, θα πρέπει να καταχωρήσετε τη Διεύθυνση Χρέωσης (Όνομα, Επίθετο, e-mail, τηλέφωνο, πόλη, Νομό/ Δήμο και Ταχυδρομικό Κώδικα), να διαβάσετε και να συμφωνήσετε με τους "Όρους και Προϋποθέσεις"  και να ορίσετε τρόπο αποστολής και πληρωμής 

Στη συνέχεια, εφόσον επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της παραγγελίας, πατάτε το κουμπί "Κάντε  παραγγελία"

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία κατά τη διαδικασία καταχώρησης και ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, είμαστε στη διάθεση σας να σας βοηθήσουμε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής του thewinezoo.gr και του Messenger του οποίου το εικονίδιο εμφανίζεται στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης σας! Οι συνεργάτες μας είναι διαθέσιμοι να σας βοηθήσουν στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.


Πως επιλέγω προϊόντα για αγορά; Πως μπορώ να αναζητήσω κάποιο κρασί με βάση τα χαρακτηριστικά του;

Μπορείτε να επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε χρησιμοποιώντας τα φίλτρα αριστερά:
- Ανά κατηγορία (Ερυθροί, Λευκοί, Ροζέ, Επιδόρπιοι, Ημιαφρώδεις, Old Vintage)
- Ανά εύρος τιμής
- Ανά εσοδεία
- Ανά μέγεθος φιάλης
- Ανά ποικιλία
Μπορείτε ακόμα να αναζητήσετε χαρακτηριστικά του οίνου που επιθυμείτε στην μπάρα αναζήτησης πάνω δεξιά.
Μόλις η παραγγελία σας υποβληθεί, θα λάβετε ένα email ενημέρωσης για τα προϊόντα που παραγγείλατε, την αξία της παραγγελίας σας, τη διεύθυνση αποστολής καθώς και τις πληροφορίες χρέωσης (απόδειξη, στοιχεία χρέωσης κλπ), όπως εσείς δηλώσατε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Μόλις η παραγγελία σας προωθηθεί για παράδοση, θα λάβετε email που θα σας πληροφορεί σχετικά.


Αν θέλω να στείλω την παραγγελία μου σε συσκευασία δώρου, ποια είναι η διαδικασία; Θα περιληφθεί απόδειξη χρέωσης στη συσκευασία;

Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα έτοιμα πακέτα δώρων, όπως επιμεληθήκαμε εμείς, τα οποία εμφανίζονται στο μενού "Διάφορα" στη σελίδα "Πακέτα Δώρων".
Μπορείτε ακόμα να επιμεληθείτε εσείς το δώρο που επιθυμείτε συνδυάζοντας τα αγαπημένα σας προϊόντα με τις διαθέσιμες "Συσκευασίες", όπως παρατίθενται στην κατηγορία του μενού "Διάφορα".
Κατά την παραγγελία συμπληρώστε τη δική σας διεύθυνση στο πεδίο "διεύθυνση χρέωσης" ενώ στο πεδίο "διεύθυνση αποστολής" συμπληρώνετε τα στοιχεία του παραλήπτη του δώρου. Επιπλέον μπορείτε να αναφέρετε τις ευχές/μήνυμα σας προς τον παραλήπτη του δώρου ώστε να του το διαβιβάσουμε. 

Στο πεδίο “Σχόλιο” μπορείτε να εισάγετε το μήνυμά σας το οποίο θα παραλάβει ο αποδέκτης του δώρου σε μια κάρτα μέσα σε λευκό φάκελο.

Η απόδειξη ή το τιμολόγιο θα αποσταλεί στη διεύθυνση χρέωσης ενώ το δώρο σας θα σταλεί στη διεύθυνση αποστολής συνοδευόμενο μόνο από το δελτίο αποστολής, χωρίς να αναγράφεται η αξία του δώρου.

.


Χρεώσεις - Μέθοδοι πληρωμής

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με 4 τρόπους:
1. Με Πιστωτική Κάρτα (Συνιστώμενος)
2. Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό του thewinezoo.gr
3. Με Αντικαταβολή

1. Με Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα

Συνιστούμε ως πρώτη επιλογή τη χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας, εφόσον διαθέτετε μία από τις κάρτες MasterCard, VISA, ή Euroline.

Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια για την πληρωμή των προϊόντων σας. To thewinezoo.gr σας παρέχει ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας για να πραγματοποιήσετε τις πληρωμές σας μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών

Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και γρήγορη καθώς σας ζητείται απλώς να συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας στη σχετική φόρμα. Αν η πληρωμή κριθεί επιτυχής η παραγγελία σας θα καταχωρηθεί και θα ληφθεί στην προβλεπόμενη ημερομηνία. Σε περίπτωση αποτυχίας πληρωμής της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετική ενημέρωση και τις διαδικασίες που καλείστε να ακολουθήσετε για την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας.


Τι είναι το πεδίο CVC / CVV;

Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας (χρεωστική, πιστωτική) και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Είναι ο τριψήφιος αριθμός που θα δείτε στο πίσω μέρος της κάρτας σας, δεξιά.

2. Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε έναν από τους λογαριασμούς του thewinezoo.gr.
Συνιστούμε τη χρήση του Web Banking το οποίο είναι διαθέσιμο από όλες σχεδόν τις Τράπεζες. Το Web Banking επιταχύνει σημαντικά την όλη διαδικασία, αφού τα χρήματα μεταφέρονται άμεσα.
Κατά τη μεταφορά των χρημάτων πρέπει να συμπληρώσετε το ακριβές ποσό της αξίας της παραγγελίας το οποίο πρέπει να ληφθεί από εμάς εις το ακέραιο (χωρίς επιβαρύνσεις ή κρατήσεις) καθώς τα έξοδα μεταφοράς τα επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου ο πελάτης. Επομένως, κατά τη μεταφορά χρημάτων μέσω Web Banking, στο πεδίο σχετικά με το ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα, (αποστολέας, παραλήπτης ή και οι δύο) θα πρέπει να επιλέξετε «Αποστολέας».

Οι Λογαριασμοί του thewinezoo.gr είναι οι ακόλουθοι:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Δικαιούχος Λογαριασμού: ΝΙΚΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Ο.Β.Γ.Ε.

IBAN: GR27 0172 2410 0052 4100 3487 071
BICCODE/SWIFT: PIRBGRAAXXX

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Δικαιούχος Λογαριασμού: ΝΙΚΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Ο.Β.Γ.Ε.

IBAN: GR28 01102750000027547001985
BICCODE/SWIFT: ETHNGRAAXXX

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παραγγελία σας θα ξεκινήσει να ετοιμάζεται μόλις η κατάθεση σας σε ένα από τους παραπάνω λογαριασμούς επιβεβαιωθεί.

3. Πληρωμή με Αντικαταβολή

Για όσους προτιμούν να πληρώσουν την παραγγελία κατά την παραλαβή της, το thewinezoo.gr. τους παρέχει τη δυνατότητα να καταβάλλον τη συνολική αξία της παραγγελίας κατά την παραλαβή της αλλά με μια επιπλέον χρέωση την οποία επιβαρύνεται ο πελάτης αν έχει επιλέξει ως τρόπο αποστολή την ταχυμεταφορά. Το ακριβές ποσό της υπηρεσίας "Πληρωμή με Αντικαταβολή" αναφέρεται στη φόρμα παραγγελίας όπου γίνεται ανάλυση της αξίας των προϊόντων και των εξόδων αποστολής της παραγγελίας. Επομένως, ο πελάτης είναι ενήμερος για το κόστος της αντικαταβολής, όπως επίσης για τα έξοδα αποστολής μέσω της εταιρίας ταχυμεταφοράς.

Σε περίπτωση που επιλέξετε αυτή τη μέθοδο, η παραγγελία σας θα ξεκινήσει να ετοιμάζεται κατόπιν τηλεφωνικής επιβεβαίωσης από εσάς. Αυτό σημαίνει ότι μετά την υποβολή της παραγγελίας σας θα πρέπει να είστε διαθέσιμος/η, ώστε να επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Λυπούμαστε για την τυχόν ενόχληση, αλλά η τηλεφωνική επικοινωνίας είναι απαραίτητη για να πιστοποιήσουμε την ταυτότητα του παραγγέλλοντος.


Τι περιλαμβάνεται στην τιμή του προϊόντος;

Στην τιμή των προϊόντων, όπως εμφανίζονται σε όλες τις σελίδες του thewinezoo.gr περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 
Στο Καλάθι Αγορών σας αναλύονται λεπτομερώς τα στοιχεία που διαμορφώνουν τη συνολική αξία της παραγγελίας σας (τιμές προϊόντων, φόρος, έξοδα μεταφοράς, κόστος αντικαταβολής, εφόσον έχει ζητηθεί). Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας λαμβάνετε σχετική λεπτομερή ενημέρωση μέσω της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς, το οποίο παραστατικό συνοδεύει υποχρεωτικά κάθε παραγγελία.


Οι αποστολές καλύπτουν όλες τις περιοχές της Ελλάδας; Σε ποιες άλλες χώρες μπορείτε να στείλετε προϊόντα;

Το thewinezoo.gr αποστέλλει τη παραγγελία σας σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας.
Αν σας ενδιαφέρει να αποστείλουμε την παραγγελία σας σε άλλη χώρα ή σε μεγαλύτερες ποσότητες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε σχετικά για το κόστος αποστολής.


Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;

Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας μπορείτε να επιλέξετε τη μέθοδο αποστολής που σας εξυπηρετεί περισσότερο:

- Παράδοση σε 2 - 5 εργάσιμες ημέρες
Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα, πραγματοποιούμε παραδόσεις οπουδήποτε στην Ελλάδα, συνήθως εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για νησιωτικούς προορισμούς καθώς και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος.

- Δωρεάν Παράδοση
Αν η παραγγελία σας υπερβαίνει το ποσό των 100€ δεν θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα μεταφοράς, εφόσον η αποστολή πραγματοποιηθεί μέσω της μεταφορικής εταιρείας Intralink.  

- Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης αφορούν παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα. Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει κάποιο προϊόν το οποίο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα χρειαστούμε επιπλέον 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν είμαστε σε θέση να το αποστείλουμε, ο πελάτης θα ενημερωθεί τηλεφωνικά και μέσω email και θα έχει την επιλογή είτε αντικατάστασης του προϊόντος με κάποιο άλλο είτε την επιστροφή μέρους ή του συνόλου των χρημάτων της παραγγελίας.


Πως υπολογίζεται η χρέωση των μεταφορικών;

Όλα τα προϊόντα του Thewinezoo παραδίδονται σε εσάς με 2 μεθόδους:
1. Με υπηρεσίες ταχυμεταφορών (Couriers)
2. Με Πρακτορείο Μεταφορών

Η αποστολή των παραγγελιών μέσω των εταιρειών μεταφορών πραγματοποιείται έναντι χρηματικού αντιτίμου (έξοδα μεταφοράς) τα οποία επιβαρύνουν τον πελάτη. Το ύψος των εξόδων αποστολής εξαρτάται από τον προορισμό παράδοσης της παραγγελίας, την τιμολογιακή πολιτική κάθε εταιρείας μεταφορών, την απόσταση από τις αποθήκες ή την έδρα της εταιρείας μεταφορών.


Μπορώ να ορίσω την ώρα που θέλω να παραλάβω τα προϊόντα που παρήγγειλα;

Υοάρχει η δυναρότητα να ορίσετε ένα χρονικό περιθώριο 3 ωρών, μέσα στο οποίο θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια τόσο από εμάς όσο και από την εταιρεία μεταφορών για να παραλάβετε την παραγγελία σας. Αν για λόγους πέρα των δυνατοτήτων μας, δεν είναι εφικτό να παραλάβετε την παραγγελία εντός του χρόνου που έχετε ορίσει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ώστε να ορίσετε εκ νέου τον καταλληλότερο χρόνο παράδοσης για εσάς.


Τι πρέπει να κάνω αν η παραγγελία μου είναι μεγάλη σε όγκο, βάρος κλπ. ώστε να μην επιβαρυνθώ υπερβολικά μεταφορικά;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2310526376 ή στο mail info@thewinezoo.gr ώστε να επιλέξουμε μια εναλλακτική μέθοδο αποστολής.

Σε περιπτώσεις μεγάλου όγκου ή βάρους παραγγελιών, κάποιες μέθοδοι που είναι ασύμφορες για μικρές παραγγελίες, γίνονται συμφέρουσες. Για μεγάλες σε όγκο ή/και βάρος παραγγελίες συμφέρει η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών


Επιστροφές

Τι μπορώ να κάνω αν κάποιο προϊόν φθάσει σπασμένο ή το κρασί είναι αλλοιωμένο;

Η ομάδα του thewinezoo.gr διατηρεί όλα τα εμπορευόμενα προϊόντα του σε ειδικά φυλαγμένους χώρους, σε άριστες συνθήκες υγρασίας και θερμοκρασίας, τηρώντας τις πιο αυστηρές προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης. Επιπλέον, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παραλάβετε τα προϊόντα σας σε άρτια κατάσταση.

Τα προϊόντα που διαθέτει το thewinezoo.gr έχουν επιλεγεί και ελεγχθεί προσεκτικά από ειδικούς συνεργάτες μας.

Παρά την τήρηση όλων των αυστηρών προδιαγραφών παραγωγής και φύλαξης των προϊόντων, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες το προϊόν λαμβάνεται από τον πελάτη αλλοιωμένο. Το thewinezoo.gr δέχεται να επιστραφεί το προϊόν εφόσον έχει διαπιστωθεί ότι είναι αλλοιωμένο (πχ. «φελωμένο») και ο πελάτης έχει πληροφορήσει το thewinezoo.gr εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία λήψης του προϊόντος. Η ενημέρωση του thewinezoo.gr πρέπει να πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά (πληροφορίες στη σελίδα "Επικοινωνία") και να αναφερθεί ότι το προϊόν είναι αλλοιωμένο ή προβληματικό. Μετά τη λήψη του προϊόντος από το thewinezoo.gr υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό εντός 15 ημερών. Συνιστάται κατά την αναφορά του προβλήματος να δηλώσει ο πελάτης αν επιθυμεί αντικατάσταση του προϊόντος ή πλήρη επιστροφή χρημάτων. Επισημαίνεται ότι τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη και κατατίθενται στον τραπεζικό του λογαριασμό εφόσον διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι πράγματι προβληματικό και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. 

Αν η παραγγελία του χρήστη αφίχθηκε κατεστραμμένη από τη μεταφορά (πχ. σπασμένη φιάλη) ο χρήστης οφείλει να μην την αποδεχθεί ή να το επισημάνει στον υπάλληλο της κούριερ πριν υπογράψει την παραλαβή της. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το the Wine Zoo για να διευθετηθεί το ζήτημα (επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση).

 


Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που παράγγειλα μετά από την παραλαβή τους;

Το thewinezoo.gr δέχεται πίσω κάθε μη ανοιγμένο προϊόν. Η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει δεκτή μόνο εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής και το προϊόν βρίσκεται στην αρχική άρτια κατάσταση του και δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία του. Ο πελάτης υποχρεούται να συμπεριλάβει όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από το ηλεκτρονικό κατάστημα thewinezoo.gr.

Επισημαίνεται ότι τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος που προορίζεται για επιστροφή επιβαρύνουν τον πελάτη.

Loading...